← یا امام حسن→

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۵۵ ب.ظ

در پی توهین به رسول خدا (ص)

نسل یهود دشمن آل پیمبرند

اخطار می دهیم اگر اهل باورند

ای صهیونیسم از غضب مومنین بترس

اینان زنسل حیدر و فتاح خیبرند

من هم به سهم خودم این اهانات را به رسول مکرم اسلام محکوم می کنم و همانگونه که در شعر اشاره کردم از طرف شیعیان امیر المومنین اخطار می دهم که تاریخ را مطالعه کنند چگونه اسدالله الغالب در قلعه ی خیبر را به اشاره از جا کند با این کار آتش به ریشه ی خویش میزنند 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

در پی توهین به رسول خدا (ص)

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۵۵ ب.ظ

نسل یهود دشمن آل پیمبرند

اخطار می دهیم اگر اهل باورند

ای صهیونیسم از غضب مومنین بترس

اینان زنسل حیدر و فتاح خیبرند

من هم به سهم خودم این اهانات را به رسول مکرم اسلام محکوم می کنم و همانگونه که در شعر اشاره کردم از طرف شیعیان امیر المومنین اخطار می دهم که تاریخ را مطالعه کنند چگونه اسدالله الغالب در قلعه ی خیبر را به اشاره از جا کند با این کار آتش به ریشه ی خویش میزنند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۳۱
← نعمتی →

توهین به پیامبر

نظرات  (۱)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ ســائــل اهل بیت (علیهم السلام)
سلام
در بخش موضوعات جلوی هر موضوع یک پرانتز بزنید و تعداد اشعار را داخل آن وارد کنید معلوم میشود که آن موضوع شعر دارد یا ندارد.
یــا حــَسـَن علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی