← یا امام حسن→

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ

غریبترین آقای عالم

در این ایام که حجاج بیت الله الحرام بار سفر میبندد و چشم حضرت زهرا روشن می شود چون دور قبور خراب شده فرزندانش پراست از زائران عاشق...

 برای تبرک عرض ادبی کنم به محضر آقایی که در روزهای دنیا زده عمر ما به فراموشی سپرده شده.

غریبترین حاجی هرساله بیت الله

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه)

ای  که  گره   ز  کار     دلم   باز   میکنی

جانم  به  لب  رسیده  چرا   ناز    میکنی

مثل همیشه تا که ز تو دور می شوم

با  یک   نگاه  عاشقی   آغاز   میکنی

در   انتظار   سیصد   و    سیزده   نفر

عمری بود که  صحبت  سرباز میکنی

صاحب  نفس بیا  و  به  داد  دلم  برس

ای آنکه با دعای  خود  اعجاز  میکنی

تاکه به روی بال و پرم دست می کشی

دل  را   ز  عشق   لایق   پرواز   میکنی

در بین گریه  کردنم  احساس  می کنم

داری   محبتت   به   من  ابراز  می کنی

تا که  در عاشقی به در بسته می خورم

با یک  سلام   در  به  رویم  باز  میکنی

دل چون شکست  نی لبک  یار  می شود

آهی  کشی  و  سوز  دلم  ساز   میکنی

در وقت  مرگ بر دلم افتاده ای  حبیب

این  رو   سیاه  را  تو  سر افراز  میکنی

با  یک  نگاه  تا  به  خدا  می  بری  مرا

کی  یک غروب کرب و بلا می بری مرا

چقدر خوشحال شدم تا شنیدم عاشق دلسوخته امام حسن«حاج آقا منصور ارضی» در حرم ابی عبدالله اولین روضه ای که خونده روضه امام حسن بوده.

چه زیبا در روضه نامه ناحیه مقدسه امام زمان فرمودند:  

السلام علی الحسین المظلوم والسلام علی اخیه المسموم   



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

غریبترین آقای عالم

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ

در این ایام که حجاج بیت الله الحرام بار سفر میبندد و چشم حضرت زهرا روشن می شود چون دور قبور خراب شده فرزندانش پراست از زائران عاشق...

 برای تبرک عرض ادبی کنم به محضر آقایی که در روزهای دنیا زده عمر ما به فراموشی سپرده شده.

غریبترین حاجی هرساله بیت الله

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه)

ای  که  گره   ز  کار     دلم   باز   میکنی

جانم  به  لب  رسیده  چرا   ناز    میکنی

مثل همیشه تا که ز تو دور می شوم

با  یک   نگاه  عاشقی   آغاز   میکنی

در   انتظار   سیصد   و    سیزده   نفر

عمری بود که  صحبت  سرباز میکنی

صاحب  نفس بیا  و  به  داد  دلم  برس

ای آنکه با دعای  خود  اعجاز  میکنی

تاکه به روی بال و پرم دست می کشی

دل  را   ز  عشق   لایق   پرواز   میکنی

در بین گریه  کردنم  احساس  می کنم

داری   محبتت   به   من  ابراز  می کنی

تا که  در عاشقی به در بسته می خورم

با یک  سلام   در  به  رویم  باز  میکنی

دل چون شکست  نی لبک  یار  می شود

آهی  کشی  و  سوز  دلم  ساز   میکنی

در وقت  مرگ بر دلم افتاده ای  حبیب

این  رو   سیاه  را  تو  سر افراز  میکنی

با  یک  نگاه  تا  به  خدا  می  بری  مرا

کی  یک غروب کرب و بلا می بری مرا

چقدر خوشحال شدم تا شنیدم عاشق دلسوخته امام حسن«حاج آقا منصور ارضی» در حرم ابی عبدالله اولین روضه ای که خونده روضه امام حسن بوده.

چه زیبا در روضه نامه ناحیه مقدسه امام زمان فرمودند:  

السلام علی الحسین المظلوم والسلام علی اخیه المسموم   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۰۳
← نعمتی →

نظرات  (۲)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ علی رکن الدین
سلام.
به به
خدا خیر دهد
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ رحیم مردانی
سلام خوب بود واقعا به من ارامش داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی