← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ

شعر مناجات با امام زمان(عج) - شام شهادت

برای دریافت نوای این مطلب کلیک کنید

 

حالا که بی پناه شدم یا ابن فاطمه

محتاج یک نگاه شدم یا ابن فاطمه

 

با دست خویش آبروی خویش برده ام

بیچاره ی گناه شدم یا ابن فاطمه

 

تا خواستم زمین بخورم با دعای تو

هر بار رو به راه شدم یا ابن فاطمه

 

شام غریبان شده اما نیامدی

خیره به یک نگاه شدم یا ابن فاطمه

 

ای کاش همچنان شهدا وقت رفتنم

بینم چو قرص ماه شدم یا ابن فاطمه

 

اما زمان زمان گریه به غم های مادرت

در زمره ی سپاه شدم یا ابن فاطمه

 

قدری غم غریبی مولاست در دلم

سر در میان چاه شدم یا ابن فاطمه

 

با که بگویم از غم مظلومی علی

دلخون شبیه آه شدم یا ابن فاطمه

 

مادر میان کوچه صدا زد حسن بیا

محتاج تکیه گاه شدم یا ابن فاطمه

 

با گریه حسین عزیز تو می شوم

با آنکه رو سیاه شدم یا ابن فاطمه

 

هنگام روضه چشم مرا گریه باز کرد

راهی قتلگاه شدم یا ابن فاطمه

 

امسال حاجت دل مارا روا کنید

ما را مسافر حرم کربلا کنید



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

شعر مناجات با امام زمان(عج) - شام شهادت

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ

برای دریافت نوای این مطلب کلیک کنید

 

حالا که بی پناه شدم یا ابن فاطمه

محتاج یک نگاه شدم یا ابن فاطمه

 

با دست خویش آبروی خویش برده ام

بیچاره ی گناه شدم یا ابن فاطمه

 

تا خواستم زمین بخورم با دعای تو

هر بار رو به راه شدم یا ابن فاطمه

 

شام غریبان شده اما نیامدی

خیره به یک نگاه شدم یا ابن فاطمه

 

ای کاش همچنان شهدا وقت رفتنم

بینم چو قرص ماه شدم یا ابن فاطمه

 

اما زمان زمان گریه به غم های مادرت

در زمره ی سپاه شدم یا ابن فاطمه

 

قدری غم غریبی مولاست در دلم

سر در میان چاه شدم یا ابن فاطمه

 

با که بگویم از غم مظلومی علی

دلخون شبیه آه شدم یا ابن فاطمه

 

مادر میان کوچه صدا زد حسن بیا

محتاج تکیه گاه شدم یا ابن فاطمه

 

با گریه حسین عزیز تو می شوم

با آنکه رو سیاه شدم یا ابن فاطمه

 

هنگام روضه چشم مرا گریه باز کرد

راهی قتلگاه شدم یا ابن فاطمه

 

امسال حاجت دل مارا روا کنید

ما را مسافر حرم کربلا کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی