← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ق.ظ

زمینه و نوحه

سبک پخش شده  در وبلاگ می باشد

نوحه – زمینه

 

درودیوار و کوچه

بسم الله

.:جهت دانلود سبک کلیک کنید:.

ای آسمانی ، ماه دل من – هستی حیدر، ای حاصل من

گِریم من ازغم تو وای وای وای

نالم زماتم تو       وای وای وای

 

دیدم چگونه ، نقش زمینی – ناله زدی تو ، فضه خذینی

یک قلب پر زکینه وای وای وای

مسمارداغ و سینه وای وای وای

 

در بین آتش ، گشتی گرفتار– شدتکیه گاهِ ،توکنج دیوار

من ریسمان به گردن وای وای وای

توزیر دست دشمن وای وای وای

 

تاضربِ سیلی ، اثر گذارد – چشمان تارت، سویی ندارد

لرزان شده صدایت وای وای وای

شد مجتبی عصایت وای وای وای

با بغض دل تورازد وای وای وای

سیلی بی هوا زد وای وای وای

بستر

در بین بستر،غرق نوایی -  آه تو دارد ، بوی جدایی

از من گرفته ای رو   وای وای وای

یار شکسته پهلو وای وای وای

 

در این نود روز،توچه کشیدی- بودی رشیده، حالا خمیدی

اشک از دودیده ریزم وای وای وای

 لاغر شدی عزیزم وای وای وای

 

هرشب کنارت،احیا بگیرم - یا تو بمانی، یا من بمیرم

گریه مکن شب و روز وای وای وای

آهت شده جگر سوز وای وای وای

زهرا ببین غریبم وای وای وای

من بی تو غم نصیبم وای وای

وداع

آرام جانم ، ترک سفرکن – یارجوانم،حالم نظر کن

بنگرکه بیقرارم وای وای وای

زهرا بمان کنارم وای وای وای 

چشمان زخمی، یک لحظه بگشا–احوال حیدر،داردتماشا

دستم به دامن تو وای وای وای

خونم به گردن تو وای وای وای

دیگر زپا نشستم وای وای وای

زهرا مرو زدستم وای وای وای

این درد سینه،برده امانت-دشمن چه کرده بااستخوانت

افتاده دستت ازکاروای وای وای

از ضربه های بسیار وای وای وای 

اذیت مشوبا،بااین زخم پهلو-توبااشاره ،کمترسخن گو

ای یارچاره سازم وای وای وای

زهرا بگو چه سازم وای وای وای

جواب حضرت زهرا سلام اله علیها

ای مردتنها،بنشین کنارم-تاسربه روی پایت گذارم

گویم به چشم خونباروای وای وای

حیدر خدانگهدار وای وای وای

 

دراین سه ماهه،زحمت کشیدی-کردی تحمل،آهم شنیدی

شد موسم وصالم وای وای وای وای

دیگر نما حلالم وای وای وای

 جسمم شبانه،تنهاکفن کن - غسلم به زیر،این پیرهن کن

تابوت من به شانه وای وای وای

تنها ببر شبانه وای وای وای

دلشوره دارم،بهر یتیمان-جان تو و این طفلان گریان

دانی زچه در شور و نوایم - تنها به فکر ، کرب وبلایم

حسین کفن ندارد وای وای وای

جز پیرهن ندارد وای وای وای



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

زمینه و نوحه

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ق.ظ

سبک پخش شده  در وبلاگ می باشد

نوحه – زمینه

 

درودیوار و کوچه

بسم الله

.:جهت دانلود سبک کلیک کنید:.

ای آسمانی ، ماه دل من – هستی حیدر، ای حاصل من

گِریم من ازغم تو وای وای وای

نالم زماتم تو       وای وای وای

 

دیدم چگونه ، نقش زمینی – ناله زدی تو ، فضه خذینی

یک قلب پر زکینه وای وای وای

مسمارداغ و سینه وای وای وای

 

در بین آتش ، گشتی گرفتار– شدتکیه گاهِ ،توکنج دیوار

من ریسمان به گردن وای وای وای

توزیر دست دشمن وای وای وای

 

تاضربِ سیلی ، اثر گذارد – چشمان تارت، سویی ندارد

لرزان شده صدایت وای وای وای

شد مجتبی عصایت وای وای وای

با بغض دل تورازد وای وای وای

سیلی بی هوا زد وای وای وای

بستر

در بین بستر،غرق نوایی -  آه تو دارد ، بوی جدایی

از من گرفته ای رو   وای وای وای

یار شکسته پهلو وای وای وای

 

در این نود روز،توچه کشیدی- بودی رشیده، حالا خمیدی

اشک از دودیده ریزم وای وای وای

 لاغر شدی عزیزم وای وای وای

 

هرشب کنارت،احیا بگیرم - یا تو بمانی، یا من بمیرم

گریه مکن شب و روز وای وای وای

آهت شده جگر سوز وای وای وای

زهرا ببین غریبم وای وای وای

من بی تو غم نصیبم وای وای

وداع

آرام جانم ، ترک سفرکن – یارجوانم،حالم نظر کن

بنگرکه بیقرارم وای وای وای

زهرا بمان کنارم وای وای وای 

چشمان زخمی، یک لحظه بگشا–احوال حیدر،داردتماشا

دستم به دامن تو وای وای وای

خونم به گردن تو وای وای وای

دیگر زپا نشستم وای وای وای

زهرا مرو زدستم وای وای وای

این درد سینه،برده امانت-دشمن چه کرده بااستخوانت

افتاده دستت ازکاروای وای وای

از ضربه های بسیار وای وای وای 

اذیت مشوبا،بااین زخم پهلو-توبااشاره ،کمترسخن گو

ای یارچاره سازم وای وای وای

زهرا بگو چه سازم وای وای وای

جواب حضرت زهرا سلام اله علیها

ای مردتنها،بنشین کنارم-تاسربه روی پایت گذارم

گویم به چشم خونباروای وای وای

حیدر خدانگهدار وای وای وای

 

دراین سه ماهه،زحمت کشیدی-کردی تحمل،آهم شنیدی

شد موسم وصالم وای وای وای وای

دیگر نما حلالم وای وای وای

 جسمم شبانه،تنهاکفن کن - غسلم به زیر،این پیرهن کن

تابوت من به شانه وای وای وای

تنها ببر شبانه وای وای وای

دلشوره دارم،بهر یتیمان-جان تو و این طفلان گریان

دانی زچه در شور و نوایم - تنها به فکر ، کرب وبلایم

حسین کفن ندارد وای وای وای

جز پیرهن ندارد وای وای وای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
← نعمتی →

نظرات  (۶)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی روحی
سلام قاسم آقای عزیز
از اشعار و نوحه های ارزشمند حضرتعالی بسیار استفاده میکنیم . همیشه پر شور و شعف بمانی .
برادر خواهشا این لینک دانلود سبک و دوباره تو این پست قرار بدید

ما که هرچی گشتیم پیداش نکردیم
....
باعرض سلام سبک آهنگ زمینه وبلاگ میباشدواگردقت بفرماییددقیقابنداول سبک میباشد
سلام وبلاگ پرمحتوا و زیبایی دارین. خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین.با سپاس فراوان.سال نو مبارکــــ.
سلام علیکم
ممنون ومتشکر از اشعار پر محتوایتان
باعرض معذرت آهنگ زمینه برای بنده گخش نمی شود اگر سهل و میسر است لینک دانلود اش را قرار دهید.
یاعلی(ع) مدد
وبلاگتون چیزی پخش نمی کنه
سلام آقا منم پیدا نکردم وبلاگم چیزی پخش نمیکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی