← یا امام حسن→

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

الیوم یوم العزا

 

چهارپاره تخریب بقیع

 

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

می رسد از مدینه بوی غم

فاطمه باز دیده گریان شد

چونکه قبر چهارفرزندش

در حریم بقیع ویران شد

 

آتش کینه شعله ها دارد

از دل سرسپرده های یهود

لعنت حق به هر چه وهابی

لغنت فاطمه به آل صعود

 

قصد دارند ریشه را بزنند

صحبت از قبر ها بهانه بود

ریشه بغض و کینه اینان

آتش و دود و تازیانه بود

 

لعنت حق به آن کسانی که

اولین شعله را به پا کردند

حق پیغمبر معظم را

با لگد پشت در ادا کردند

 

در مدینه زبعد پیغمبر

ناله های بلند ممنوع است

در مرام پلید این مردم

زن زدن از امور مشروع است

 

گریه کردند آسمانی ها

با نوای حزینه ی ز هرا

به گمانم که باز تازه شده

داغ مسمار و سینه ی زهرا

 

بعد از آنکه زدند زهرارا

دستشان باز شد به بی ادبی

کاش روزی هیچکس نشود

ضرب سنگین سیلی عربی

 

کاش مهدی بیاید با او

ریشه ی فتنه را براندازیم

عاقبت بهر مادر سادات

گنبد و بارگاه میسازیم

 

با نیابت ز قبر مادرمان

سوی ام البنبن سلام کنیم

دست بر سینه در مقابل او

مثل عباس احترام کنیم

الهم العن اول ظالم..........

الهم العن اباالشرور واتباعه بعدد ما احاط به علمک

 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

الیوم یوم العزا

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 

چهارپاره تخریب بقیع

 

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

می رسد از مدینه بوی غم

فاطمه باز دیده گریان شد

چونکه قبر چهارفرزندش

در حریم بقیع ویران شد

 

آتش کینه شعله ها دارد

از دل سرسپرده های یهود

لعنت حق به هر چه وهابی

لغنت فاطمه به آل صعود

 

قصد دارند ریشه را بزنند

صحبت از قبر ها بهانه بود

ریشه بغض و کینه اینان

آتش و دود و تازیانه بود

 

لعنت حق به آن کسانی که

اولین شعله را به پا کردند

حق پیغمبر معظم را

با لگد پشت در ادا کردند

 

در مدینه زبعد پیغمبر

ناله های بلند ممنوع است

در مرام پلید این مردم

زن زدن از امور مشروع است

 

گریه کردند آسمانی ها

با نوای حزینه ی ز هرا

به گمانم که باز تازه شده

داغ مسمار و سینه ی زهرا

 

بعد از آنکه زدند زهرارا

دستشان باز شد به بی ادبی

کاش روزی هیچکس نشود

ضرب سنگین سیلی عربی

 

کاش مهدی بیاید با او

ریشه ی فتنه را براندازیم

عاقبت بهر مادر سادات

گنبد و بارگاه میسازیم

 

با نیابت ز قبر مادرمان

سوی ام البنبن سلام کنیم

دست بر سینه در مقابل او

مثل عباس احترام کنیم

الهم العن اول ظالم..........

الهم العن اباالشرور واتباعه بعدد ما احاط به علمک

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۳
← نعمتی →

نظرات  (۵)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی تبریزی
کاش روزی هیچکس نشود
ضرب.......................
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ محمد محمدی
بابا ببین که سرزده آمد سراغ من
شرمی نداشت خمزده آمد سراغ من
در بین راه ساق مرا زیر پا گذاشت
فکر کرد مرا کم زده آمد سراغ من
هر چند اجل جان مرا با تو برده بود
بعد از تو زود شرم زده آمد سراغ من
از من نخواه شرح سفیدی مو کنم زهرا حزین و غمزده آمد سراغ من
با هر چه بود پیر و جوان عمه را زدند
هرکس تو را سنگ زده آمد سراغ من
تنهاتر از عمه کسی را ندیده ام
معجر نداشت غم زده آمد سراغ من
سنگ و نی و نیزه تو را پاره پاره کرد
بابا سرت همزده آمد سراغ من
لطفا نظرتون را راجع به شعر من بدهیدmohammadhosainm@yahoo.com
سلام
شعرتون رو در سایت ریحانه النبی دیدم واقعا برای حضرت عبدالعظیم سنگ تموم گذاشتین
موفق باشید
دیگه مشتری ثابتونم
سلام این عکس کوچه بنی هاشم است؟
......................
سلام بله
سلام بر همه نوکرای امام حسن
خدا خیرت بده خیلی دلم سوخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی