← یا امام حسن→

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

نوحه شب هشتم ( حضرت علی اکبر علیه السلام )

  .:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


قدم بر میداری خرامان-بدنبال تو دیده گریان

محاسن بر دستم علی جان(عزیزم)

نگاهی بابا پشت سر کن- بیا و رحمی بر پدر کن

نطر بر این چشمان تر کن (عزیزم)

علی جان-برو سوی میدان ولی آهسته

دل اهل خیمه به سویت بسته-شدم دل شکسته

بروی مرکب ثانیِ حیدری

آینه دار روی پیمبری

شبیه سقا یک رکن لشگری

((یابن لیلا جانم علی علی))

 

ترک افتاده بر لبانت-بیاور بیرون این زبانت

فدای خشکی دهانت(علی جان)

دلم تنگ بوسیدن تو-نگاهم غرق دیدن تو

نبینم من پاشیدن تو(علی جان)

ولدی-خمیده شدم تا که قد کشیدی

پریشانیَم را پی خود دیدی-زمن دل بریدی

خدانگهدار پیغمبر حرم

نما مدارا با قلب خواهرم

چه آید آخر بعد تو بر سرم

((یابن لیلا جانم علی علی))

گرفتار لشگر شدی تو-چنان لاله پر پر شدی تو

چقدر شکل مادر شدی تو(علی جان)

برایت کوچه وا شد ای وای-به پهلو نیزه جاشد ای وای

سرِ اسمت دعوا شد ای وای(علی جان)

ولدی-به زانو کشیدم خودم را اینجا

مکش پای خودبر زمین ای بابا-علی ماه لیلا

کنار نعشت خورده پدر زمین

صدا زدم ای خواهر بیا ببین

ببین عبایم جسم علی بچین

((یابن لیلا جانم علی علی))

 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه شب هشتم ( حضرت علی اکبر علیه السلام )

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

  .:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


قدم بر میداری خرامان-بدنبال تو دیده گریان

محاسن بر دستم علی جان(عزیزم)

نگاهی بابا پشت سر کن- بیا و رحمی بر پدر کن

نطر بر این چشمان تر کن (عزیزم)

علی جان-برو سوی میدان ولی آهسته

دل اهل خیمه به سویت بسته-شدم دل شکسته

بروی مرکب ثانیِ حیدری

آینه دار روی پیمبری

شبیه سقا یک رکن لشگری

((یابن لیلا جانم علی علی))

 

ترک افتاده بر لبانت-بیاور بیرون این زبانت

فدای خشکی دهانت(علی جان)

دلم تنگ بوسیدن تو-نگاهم غرق دیدن تو

نبینم من پاشیدن تو(علی جان)

ولدی-خمیده شدم تا که قد کشیدی

پریشانیَم را پی خود دیدی-زمن دل بریدی

خدانگهدار پیغمبر حرم

نما مدارا با قلب خواهرم

چه آید آخر بعد تو بر سرم

((یابن لیلا جانم علی علی))

گرفتار لشگر شدی تو-چنان لاله پر پر شدی تو

چقدر شکل مادر شدی تو(علی جان)

برایت کوچه وا شد ای وای-به پهلو نیزه جاشد ای وای

سرِ اسمت دعوا شد ای وای(علی جان)

ولدی-به زانو کشیدم خودم را اینجا

مکش پای خودبر زمین ای بابا-علی ماه لیلا

کنار نعشت خورده پدر زمین

صدا زدم ای خواهر بیا ببین

ببین عبایم جسم علی بچین

((یابن لیلا جانم علی علی))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
← نعمتی →

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی