← یا امام حسن→

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

نوحه شب چهارم ( دو طفلان حضرت زینب علیها سلام )

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


برادر جان زینب فدایت – بریزم هستم را به پایت

دو یاور آوردم برایت – (حسین جان )

دو تا دسته گلهای خواهر – بلاگردان تو برادر

بگیرم دامان تو دلبر ( حسین جان )

ثارا... – قسم بر سر موی ماه لیلا

بیا رد مکن هدیه های من را – مسوزان دلم را

کرببلا شد همچون منا حسین

قبول تحفه از من نما حسین

بیا و حجم کامل نما حسین

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

زدم شانه گیسویشان را – مرتب کردم مویشان را

مگردان از خود رویشان را – ( حسین جان )

خودت می دانی و دل من – شده نذر تو حاصل من

غریبی تو قاتل من – ( حسین جان )

ثارا... – میان رگم خون زهرا دارم

اگرچه زنم مرد هر پیکارم – چونان ذوالفقارم

یلان زینب از نسل جعرفند

فداییان اولاد حیدرند

اگرچه کودک اما دو لشگرند

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

صدا آمد از قلب میدان – کجایی ای دایی حسین جان

نموده ای تو رو به میدان – ( حسین جان )

ولی من در خیمه نشستم – نهادم روی سر دو دستم

در اینجا هم فکر تو هستم ( حسین جان )

واویلا – نمی آیم از خیمه گاهم بیرون

نبینم خجالت کشیدی دل خون – نکن فکر مجنون

سرت سلامت ای سایه سرم

ناز ترا با خون دل می خرم

نذر نگاهت گلهای پرپرم

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه شب چهارم ( دو طفلان حضرت زینب علیها سلام )

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ


برادر جان زینب فدایت – بریزم هستم را به پایت

دو یاور آوردم برایت – (حسین جان )

دو تا دسته گلهای خواهر – بلاگردان تو برادر

بگیرم دامان تو دلبر ( حسین جان )

ثارا... – قسم بر سر موی ماه لیلا

بیا رد مکن هدیه های من را – مسوزان دلم را

کرببلا شد همچون منا حسین

قبول تحفه از من نما حسین

بیا و حجم کامل نما حسین

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

زدم شانه گیسویشان را – مرتب کردم مویشان را

مگردان از خود رویشان را – ( حسین جان )

خودت می دانی و دل من – شده نذر تو حاصل من

غریبی تو قاتل من – ( حسین جان )

ثارا... – میان رگم خون زهرا دارم

اگرچه زنم مرد هر پیکارم – چونان ذوالفقارم

یلان زینب از نسل جعرفند

فداییان اولاد حیدرند

اگرچه کودک اما دو لشگرند

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

صدا آمد از قلب میدان – کجایی ای دایی حسین جان

نموده ای تو رو به میدان – ( حسین جان )

ولی من در خیمه نشستم – نهادم روی سر دو دستم

در اینجا هم فکر تو هستم ( حسین جان )

واویلا – نمی آیم از خیمه گاهم بیرون

نبینم خجالت کشیدی دل خون – نکن فکر مجنون

سرت سلامت ای سایه سرم

ناز ترا با خون دل می خرم

نذر نگاهت گلهای پرپرم

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
← نعمتی →

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی