← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

نوحه فاطمیه

بسم الله

.:جهت دانلود سبک کلیک کنید:.

فاطمیه شد ،موسم غم- آسمان گشته،غرق ماتم

 

دخت پیغمبرتنهای تنها

 

همچو یک لشگرشدیارمولا

 

در ره حیدر افتاده از پا

 

مدد یازهرا

 

پشت دردیدم،بیقراری-بادلی پرغم،ناله داری

 

دیدمت زهرا نقش زمینی

 

باتنی خونین زاروحزینی

 

می زنی ناله فضه خذینی

 

مدد یازهرا

 

آتش از هرسو،شعله ورشد-قاتل مادر،میخ درشد

 

آتش افتاده در پیکرتو

 

چه بلایی آمدبرسرتو

 

میچکد خون ازبال وپرتو

 

مددیازهرا

 

انقلاب ما سرفرازاست-گفته آقا چاره سازاست

 

رهبر ما چون پیرخمین است

 

صاحب عزت در عالمین است

 

تکیه گاه این نهضت حسین است

 

مدد یازهرا

 

وداع و شهادت

 

الوداع زهرا،ای حبیبم-می روی بی تو،من غریبم

 

مهربان یارم ترک سفرکن

 

حال زارم را زهرا نظر کن

 

گوشه چشمی بر چشمان تر کن

 

مرویازهرا

 

صحبت ازهجران کرده پیرم-میشودجایت من بمیرم

 

پامکش سوی قبله نگارم

 

تاسرت رابرسینه گذارم

 

طاقت هجرانت راندارم

 

مرویازهرا

 

آتش افتاده بردل من-میزنی زهرا حرف رفتن

 

عاقبت کاری شد زخم سینه

 

پرکشیدی ای یاس مدینه

 

از توممنونم ای بی قرینه

 

مرویازهرا

 

شام غریبان

 

آمده دیگر وقت هجران-رفتی از دستم فاطمه جان

 

گشته هنگام غسل شبانه

 

پرکشیدی تو آخرزخانه

 

میبرم جسمت را مخفیانه

 

مدد یازهرا

 

آید از جسمت خون تازه-مانده بر دستم یک جنازه

 

خون پهلویت برده قرارم

 

گو چگونه ای دارو ندارم

 

بر تنت بانو لحد گذارم

 

مدد یازهرا

 

کودکانت را کن تماشا-چشمشان سوی دست بابا

 

دست من خورده برزخم بازو

 

شویم آهسته این زخم پهلو

 

من چسازم با این تاب گیسو

 

مددیازهرا

 

بعد شهادت

 

میزنم ناله از جدایی-ای همه هستِ من کجایی

 

خانه ام بی تو بیت العزا شد

 

حاجت اهل یثرب رواشد

 

آسمان هم با من هم صدا شد

 

کجایی زهرا

 

قبله گاهم شد تربت تو-ناله دارم از غربت تو

 

نیمه شب ها آیم بر مزارت

 

تاسحر میمانم در کنارت

 

کن نظر بر یار بیقرارت

 

کجایی زهرا

 

دیدنی باشد در دل شب-بین سجاده ذکر زینب

 

مثل تو خاتون عالمین است

 

بادلی سوزان در شور وشین است

همچو پروانه گرد حسینم



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه فاطمیه

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بسم الله

.:جهت دانلود سبک کلیک کنید:.

فاطمیه شد ،موسم غم- آسمان گشته،غرق ماتم

 

دخت پیغمبرتنهای تنها

 

همچو یک لشگرشدیارمولا

 

در ره حیدر افتاده از پا

 

مدد یازهرا

 

پشت دردیدم،بیقراری-بادلی پرغم،ناله داری

 

دیدمت زهرا نقش زمینی

 

باتنی خونین زاروحزینی

 

می زنی ناله فضه خذینی

 

مدد یازهرا

 

آتش از هرسو،شعله ورشد-قاتل مادر،میخ درشد

 

آتش افتاده در پیکرتو

 

چه بلایی آمدبرسرتو

 

میچکد خون ازبال وپرتو

 

مددیازهرا

 

انقلاب ما سرفرازاست-گفته آقا چاره سازاست

 

رهبر ما چون پیرخمین است

 

صاحب عزت در عالمین است

 

تکیه گاه این نهضت حسین است

 

مدد یازهرا

 

وداع و شهادت

 

الوداع زهرا،ای حبیبم-می روی بی تو،من غریبم

 

مهربان یارم ترک سفرکن

 

حال زارم را زهرا نظر کن

 

گوشه چشمی بر چشمان تر کن

 

مرویازهرا

 

صحبت ازهجران کرده پیرم-میشودجایت من بمیرم

 

پامکش سوی قبله نگارم

 

تاسرت رابرسینه گذارم

 

طاقت هجرانت راندارم

 

مرویازهرا

 

آتش افتاده بردل من-میزنی زهرا حرف رفتن

 

عاقبت کاری شد زخم سینه

 

پرکشیدی ای یاس مدینه

 

از توممنونم ای بی قرینه

 

مرویازهرا

 

شام غریبان

 

آمده دیگر وقت هجران-رفتی از دستم فاطمه جان

 

گشته هنگام غسل شبانه

 

پرکشیدی تو آخرزخانه

 

میبرم جسمت را مخفیانه

 

مدد یازهرا

 

آید از جسمت خون تازه-مانده بر دستم یک جنازه

 

خون پهلویت برده قرارم

 

گو چگونه ای دارو ندارم

 

بر تنت بانو لحد گذارم

 

مدد یازهرا

 

کودکانت را کن تماشا-چشمشان سوی دست بابا

 

دست من خورده برزخم بازو

 

شویم آهسته این زخم پهلو

 

من چسازم با این تاب گیسو

 

مددیازهرا

 

بعد شهادت

 

میزنم ناله از جدایی-ای همه هستِ من کجایی

 

خانه ام بی تو بیت العزا شد

 

حاجت اهل یثرب رواشد

 

آسمان هم با من هم صدا شد

 

کجایی زهرا

 

قبله گاهم شد تربت تو-ناله دارم از غربت تو

 

نیمه شب ها آیم بر مزارت

 

تاسحر میمانم در کنارت

 

کن نظر بر یار بیقرارت

 

کجایی زهرا

 

دیدنی باشد در دل شب-بین سجاده ذکر زینب

 

مثل تو خاتون عالمین است

 

بادلی سوزان در شور وشین است

همچو پروانه گرد حسینم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
← نعمتی →

نظرات  (۶)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی گرجی
sسبکش را بذار
چرا سبک نوحه هاتون رو قرار نمی دید؟!

یا علی
وب خوبی دارییه وب مکنم بیا
سلام
حاج قاسم لینک خرابه
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی روحی
سلام
در ایام عزای مادر ارباب بی کفن التماس دعا ...
سلام
سبک؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی