← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

فاطمه بضعه منی...

چادر خاکی

ای تکیه گاه شانه ی بی یاورم مرو
ای بوسه گاه زخمی بال و پرم مرو

 

بر زندگی ساده نه ساله رحم کن
من التماس می کنمت همسرم مرو

روز مرا چو چادر خاکی سیه مکن
ای قبله گاه نور بیا از حرم مرو

دستم به دامنت قسمم را قبول کن
زهرا به حق اشک دو چشم ترم مرو

خیبر شکن ببین که به زانو در آمده
بی تو غریب می شوم ای همسرم مرو

باور نمی کنی که بدون تو بی کسم
کی می شود جدایی تو باورم مرو

سنگ صبور من بروی بهر درد دل
سر تا کمر به چاه فرو می برم مرو

«تبت یداه»آنکه ز ساقه نو را شکست

یاس کبود من گل نیلوفرم مرو

زینب شبی لبش در گوشت نهاد و گفت
کردم دعا که خوب شوی مادرم مرو



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

فاطمه بضعه منی...

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

چادر خاکی

ای تکیه گاه شانه ی بی یاورم مرو
ای بوسه گاه زخمی بال و پرم مرو

 

بر زندگی ساده نه ساله رحم کن
من التماس می کنمت همسرم مرو

روز مرا چو چادر خاکی سیه مکن
ای قبله گاه نور بیا از حرم مرو

دستم به دامنت قسمم را قبول کن
زهرا به حق اشک دو چشم ترم مرو

خیبر شکن ببین که به زانو در آمده
بی تو غریب می شوم ای همسرم مرو

باور نمی کنی که بدون تو بی کسم
کی می شود جدایی تو باورم مرو

سنگ صبور من بروی بهر درد دل
سر تا کمر به چاه فرو می برم مرو

«تبت یداه»آنکه ز ساقه نو را شکست

یاس کبود من گل نیلوفرم مرو

زینب شبی لبش در گوشت نهاد و گفت
کردم دعا که خوب شوی مادرم مرو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
← نعمتی →

نظرات  (۷)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ سید علی رکن الدین
سلام

ایول الله
امیدوارم موفق باشید
تبادل لینک هوشمند در سایتتون ایجاد کنید باتشکر
داداش شما گنجینه عشقی ماشاالله داری دعامون کن
خسته نباشی
جالب بود
دوست دارم موفقیت شما راهمیشه ببینم
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ پایگاه اشعار آیینی هیئت قمر بنی هاشم (ع)
سنگ صبور من بروی بهر درد دل
سر تا کمر به چاه فرو می برم مرو
وای مادرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی