← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

نوحه شام شهادت حضرت زهرا(س)

دریافت سبک : کلیک کنید

 

فاطمه جان خیز و بنگر ناله هایم

در کنار پیکر تو در نوایم

نیمه ی شب دیده گریان بهر غسل تو بیایم

آه ، بی کس و تنها شدم من

صاحب غم ها شدم

فاطمه جان

آه ، ای جوان قد کمانم

کن دعا زنده نمانم

فاطمه جان

صدیقه ی کبرایی ، یازهرا یا زهرا

انسیه الحورایی ، یازهرا یازهرا

 

خانه دیگر بی تو گشته قتلگاهم

کی رود از خاطر من سوز و آهم

نیمه میره به سوی پیکرت زهرا نگاهم

آه ، زیر پا افتاده بودی

از صدا افتاده بودی

فاطمه جان

آه ، بی پسر گشتی و دیدم

من عبا رویت کشیدم

فاطمه جان

صدیقه ی کبرایی ، یازهرا یازهرا

انسیه الحورایی ، یازهرا یازهرا



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه شام شهادت حضرت زهرا(س)

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

دریافت سبک : کلیک کنید

 

فاطمه جان خیز و بنگر ناله هایم

در کنار پیکر تو در نوایم

نیمه ی شب دیده گریان بهر غسل تو بیایم

آه ، بی کس و تنها شدم من

صاحب غم ها شدم

فاطمه جان

آه ، ای جوان قد کمانم

کن دعا زنده نمانم

فاطمه جان

صدیقه ی کبرایی ، یازهرا یا زهرا

انسیه الحورایی ، یازهرا یازهرا

 

خانه دیگر بی تو گشته قتلگاهم

کی رود از خاطر من سوز و آهم

نیمه میره به سوی پیکرت زهرا نگاهم

آه ، زیر پا افتاده بودی

از صدا افتاده بودی

فاطمه جان

آه ، بی پسر گشتی و دیدم

من عبا رویت کشیدم

فاطمه جان

صدیقه ی کبرایی ، یازهرا یازهرا

انسیه الحورایی ، یازهرا یازهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی