← یا امام حسن→

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

با رمز یا زهرا دلم مهمان فاو است

 

یاد بدن هایی که بی سر بین دشت است

یا در دل اروند رفته بر نگشته است

با رمز یا زهرا دلم مهمان فاو است

این روز ها یادآور والفجر هشت است

الهم الرزقنا ...



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

با رمز یا زهرا دلم مهمان فاو است

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

 

یاد بدن هایی که بی سر بین دشت است

یا در دل اروند رفته بر نگشته است

با رمز یا زهرا دلم مهمان فاو است

این روز ها یادآور والفجر هشت است

الهم الرزقنا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
← نعمتی →

نظرات  (۶)

آخرین عشق رسیدن به کاروان شهدا

انشالله
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ سهیل عرب إ پایگاه مدح و مرثیه
"سهیل عرب"

در عرب او را سهیل نامیدند زیرا چهره اش
همچون ستاره ی سهیل می درخشید ..

شهرت او "قاسم ابن الحسن(ع)" است
×××

به جرعه ای شعر آئینی مهمان ما باشید


"سهیل عرب"
((پایگاه نشر مدح و مرثیه در فضای مجازی ))
26 ربیع الاول روز صلح امام حسن مجتبی(ع) با معاویه لعنت الله علیه و ایام غربت امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ محمدحسین رحیمیان
سلام
باغزلی تقدیم به امام زمان به روزم
لذت در این بود که شوم ذبح مقدمت/ من دست و پا زنم به تماشای من شوی
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ ﺳﻴﺪ ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ
ﺳﻼﻡ ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ ﺳﻴﺪ اﻟﻜﺮﻳﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺒﺨﺶ ﻛﻪ ﻣﺰاﺣﻣﺎ ﺷﺪﻡ.ﻳﻪ ﺳﺮﻭﺩ ﺑﺮاﻱ ﻣﻮﻻ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﻭﻟﻲ ﺷﻤﺎﺭﺗﻮﻧﻮ ﻧﺪاﺷﺘﻢ.ﻳﺎﻋﻠﻲ.
09363073828

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی