← یا امام حسن→

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ق.ظ

کتاب می خانه ی ری 2

 

می خانه ری 2 

(اشعار دهه آخر ماه صفر شاعران شهرری)

برای دریافت کتاب می خانه ری ۲ با شماره تلفن ۰۹۳۵۴۲۷۶۱۲۵ و یا پست الکترونیکی info@zakerinerey.ir و یا ghasem.ni@gmail.com

  با ما در ارتباط باشید .



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

کتاب می خانه ی ری 2

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ق.ظ
 

می خانه ری 2 

(اشعار دهه آخر ماه صفر شاعران شهرری)

برای دریافت کتاب می خانه ری ۲ با شماره تلفن ۰۹۳۵۴۲۷۶۱۲۵ و یا پست الکترونیکی info@zakerinerey.ir و یا ghasem.ni@gmail.com

  با ما در ارتباط باشید .

نظرات  (۴)

سلام. امام حسن دستتو بگیره ایشالله. خیلی از مطالبت استفاده کردم.
یه خواهش دارم اگه میشه فایل کامل صوتی نوحه دهه اول رو( که با همین سبک برا همه مناسبتا شعرشو گفتین )- منم آواره بین صحرا _ برام بفرستی . پدرم و درآورده . خواهش میکنم بفرست یا آدرس بده دانلود کنم یا سی دی شو بخرم یا........... نمیدونم خلاصه راهنمایی کن.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ سید رضا حسینی
با سلام
منتظر مداحی هایی در مورد شهدای مدافع حرم در وبلاگتان هستم
یا زینب
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ ♥♥ وبسایت بزرگ شبهای تنهایی ♥♥
آخر روزی تمام میشود این انتظار

و تو دیگر پرده نشین تنهایی نخواهی بود

سلام.منتظر حضور و نظرت هستم!مرسی
داداش جواب منو ندادین ها .........................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی