← یا امام حسن→

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ

نوحه دروازه کوفه

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


هلال برنیزه سوارم- بدنبال تو بی قرارم

نگاهی کن بر حال زارم(حسین جان)

نسیم افتاده بین مویت-خضاب از خون گردیده رویت

شدم دلتنگ گفتگویت (حسین جان)

حسین جان-به گوشم رسیده صدای قرآن

تماشا کنم قاری ام را گریان-دلم را مسوزان

فدای لحنِ زیبای تو حسین

نشسته خون بر لبهای تو حسین

به روی نیزه شد جای تو حسین

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))

 

چه نازی داری روی نیزه-نگاهم خیره سوی نیزه

شده خونین پهلوی نیزه(حسین جان)

کشیده کارم بین بازار-شدم در هر جائی گرفتار

زدم ناله پس کو علمدار(حسین جان)

واویلا- گرفتاری من تماشا دارد

زغصه اگر جان دهم جا دارد-غمم گریه دارد

ببین که گشته بی پرده محملم

سرت به نیزه آمد مقابلم

زخم گلویت گردیده قاتلم

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))

 

شبی دور ازمن آرمیدی-تنورِ خولی را چشیدی

میان ِ خاکستر چه دیدی-(حسین جان)

عوض گردیده وضع رویت-چه کرده آتش با گلویت

چرا آشفته گشته مویت(حسین جان)

واویلا-چرا پلک خاکیِ تو وامانده

کجاها سرت را عدو چرخانده-به آتش نشانده

چنان سر تو زخمی شده سرم

بیا ببندم زخم تو دلبرم

به گوشه های خاکیِ معجرم

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))




نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه دروازه کوفه

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


هلال برنیزه سوارم- بدنبال تو بی قرارم

نگاهی کن بر حال زارم(حسین جان)

نسیم افتاده بین مویت-خضاب از خون گردیده رویت

شدم دلتنگ گفتگویت (حسین جان)

حسین جان-به گوشم رسیده صدای قرآن

تماشا کنم قاری ام را گریان-دلم را مسوزان

فدای لحنِ زیبای تو حسین

نشسته خون بر لبهای تو حسین

به روی نیزه شد جای تو حسین

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))

 

چه نازی داری روی نیزه-نگاهم خیره سوی نیزه

شده خونین پهلوی نیزه(حسین جان)

کشیده کارم بین بازار-شدم در هر جائی گرفتار

زدم ناله پس کو علمدار(حسین جان)

واویلا- گرفتاری من تماشا دارد

زغصه اگر جان دهم جا دارد-غمم گریه دارد

ببین که گشته بی پرده محملم

سرت به نیزه آمد مقابلم

زخم گلویت گردیده قاتلم

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))

 

شبی دور ازمن آرمیدی-تنورِ خولی را چشیدی

میان ِ خاکستر چه دیدی-(حسین جان)

عوض گردیده وضع رویت-چه کرده آتش با گلویت

چرا آشفته گشته مویت(حسین جان)

واویلا-چرا پلک خاکیِ تو وامانده

کجاها سرت را عدو چرخانده-به آتش نشانده

چنان سر تو زخمی شده سرم

بیا ببندم زخم تو دلبرم

به گوشه های خاکیِ معجرم

((یابن الزهرا مظلوم کربلا))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵
← نعمتی →

نظرات  (۲)

با سلام

انشاالله همیشه زیر سایه ائمه اطهار باشید

وقت کردین به وادی نور هم سربزنید
سلام علیکم
اگر ممکنه فایل سبک رو دوباره اپلود کنید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی