← یا امام حسن→

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ق.ظ

غزل مناجات با امام رضا

من بی دل آمدم که تو دلدار من شوی

غمدیده آمدم که تو غمخوار من شوی

شادم که در حریم تو افتاده بار من

آیا شود ز لطف خریدار من شوی

خودرا ز راه دور کشاندم به کوی تو

دلخسته آمدم که مددکار من شوی

هر طور راحتی ، بزن ، اما نمی روم

این بار آمدم که فقط یار من شوی

من ورشکسته گنهم می شود؟ شبی

یوسف شوی و گرمی بازار من شوی

عمرم به باد رفته به داد دلم برس

من آمدم که مونس من یار من شوی

آقاییم همیشه ز سلطانی شماست

یک عمر نوکرم که تو سالار من شوی

خوانم میان صحن تو تا روضه ی حسین

گویا که از وفا تو گرفتار من شوی

 

 

پیچیده باز در حرم تو صدای من

دست شماست روزی کرب و بلای من
 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

غزل مناجات با امام رضا

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ق.ظ

من بی دل آمدم که تو دلدار من شوی

غمدیده آمدم که تو غمخوار من شوی

شادم که در حریم تو افتاده بار من

آیا شود ز لطف خریدار من شوی

خودرا ز راه دور کشاندم به کوی تو

دلخسته آمدم که مددکار من شوی

هر طور راحتی ، بزن ، اما نمی روم

این بار آمدم که فقط یار من شوی

من ورشکسته گنهم می شود؟ شبی

یوسف شوی و گرمی بازار من شوی

عمرم به باد رفته به داد دلم برس

من آمدم که مونس من یار من شوی

آقاییم همیشه ز سلطانی شماست

یک عمر نوکرم که تو سالار من شوی

خوانم میان صحن تو تا روضه ی حسین

گویا که از وفا تو گرفتار من شوی

 

 

پیچیده باز در حرم تو صدای من

دست شماست روزی کرب و بلای من
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
← نعمتی →

مناجاتی امام رضا

نظرات  (۹)

سلام بزرگوار
در وبسایت نائب الزیاره حرم مطهر رضوی منتظر دلنوشته و عریضه ضریح و پنجره فولاد و خاطرات شما عزیزان هستیم. همچنین میتوانید ویدئوهای مذهبی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
www.babolziare.com
www.ghobe.com
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی روحی
سلام
بسیار زیبا و دلنشین
امیدوارم در این ایام عزیز اگر در مشهدالرضا هستید نائب الزیاره این حقیر هم باشید ...
امام رضا (ع) ؛ همانی که ما ایرانی ها زود دل مان برایش تنگ میشود ...
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ http://www.soft.ultrasoft.ir/
ســـــــلام ... وااااااای انقده دوست دارم تو بیای وبم ...
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش

در دامن سکوت به تلخی گریستم

نالان ز کرده ها و پشیمان ز گفته ها

دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ http://www.soft.ultrasoft.ir/
ســـــــلام ... وااااااای انقده دوست دارم تو بیای وبم ...
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش

در دامن سکوت به تلخی گریستم

نالان ز کرده ها و پشیمان ز گفته ها

دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ http://www.soft.ultrasoft.ir/
ســـــــلام ... وااااااای انقده دوست دارم تو بیای وبم ...
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش

در دامن سکوت به تلخی گریستم

نالان ز کرده ها و پشیمان ز گفته ها

دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم
شادی روح آنکه با امام رضا خلوتی دیرینه داشت و آخر هم امام رضایی شد صلوات
چقدر تنهایم میان این همه دوست!!!
خدا قوت
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ رزمنده سایبری
سلام آقای نعمتی ایشالا اربابتون دستتو ن بگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی