← یا امام حسن→

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

یامجیر

سبحانک یاالله تعالیت یا رحمن

اجرنا من النار مجیر

ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

 ناز مرا کشیده ای هر بار یا مجیر

می ترسم از قیامت و از دوری حسین

 برگ امان به من بده از نار  یا مجیر

دستِ خودم که نیست، لبم تشنه می شود

هستم به یاد تشنگی یار یا مجیر

تا کربلای حضرت ارباب پر کشم

 با یک سلام لحظۀ افطار یا مجیر

خواهم که بی حجاب تماشا کنم تو را

 در تحت قبۀ حرم  یار یا مجیر

آیا شود فدای علی اکبرم کنی

 پایین پای حضرت دلدار یا مجیر

امشب جواب سوز و نوای مرا بده

 دیگر برات کرب و بلای مرا بده

 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

یامجیر

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

سبحانک یاالله تعالیت یا رحمن

اجرنا من النار مجیر

ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

 ناز مرا کشیده ای هر بار یا مجیر

می ترسم از قیامت و از دوری حسین

 برگ امان به من بده از نار  یا مجیر

دستِ خودم که نیست، لبم تشنه می شود

هستم به یاد تشنگی یار یا مجیر

تا کربلای حضرت ارباب پر کشم

 با یک سلام لحظۀ افطار یا مجیر

خواهم که بی حجاب تماشا کنم تو را

 در تحت قبۀ حرم  یار یا مجیر

آیا شود فدای علی اکبرم کنی

 پایین پای حضرت دلدار یا مجیر

امشب جواب سوز و نوای مرا بده

 دیگر برات کرب و بلای مرا بده

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
← نعمتی →

نظرات  (۳)

سلام خوبی به وبلاگ منم بیا نظربده دمت گرم
سلام و عرض ارادت

اسعدالله ایامکم برای ولادت امام حسن خیلی به اینجا سر زدم

خدا ایشالله به قلم شما برکت بده

روز محشر بنویسید یه پیشانی ما لک لبیک حسن
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ سجاد قاسمی
بسیار عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی