← یا امام حسن→

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ق.ظ

شعر شهادت موسی بن جعفر (ع)


هر لحظه ای که آمد و از من خبر گرفت
حالات سجده های مرا در نظر گرفت

می دید عاشقانه مناجات می کنم
اغلب سراغی از من عاشق،سحر گرفت

نفرین به ضربه ای که نماز مرا شکست
رویم ز ضرب دست یهودی اثر گرفت

پاره شده عبا به تنم بسکه با شتاب
این تازیانه حلقه به دور کمر گرفت

جا خورده دنده ام به گمانم که پهلویم
چون پهلوی مدینه به تیزی در گرفت

فهمیده بود غیرت ما روی مادر است
با حرف بد قرار مرا بیشتر گرفت

دانستم از چه کودک جامانده حسین
وقت فرار دست خودش روی سر گرفت

در شام دختری که خودش ضربه خورده بود
دامن برای روی کبود پدر گرفت

هر چه شد عاقبت سرم از تن جدا نشد
تشییع پیکرم به زیر دست پا نشد

تیزی نیزه ای نرسیده به حنجرم
سیلی نخورده دختر من در برابرم

 



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

شعر شهادت موسی بن جعفر (ع)

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ق.ظ

هر لحظه ای که آمد و از من خبر گرفت
حالات سجده های مرا در نظر گرفت

می دید عاشقانه مناجات می کنم
اغلب سراغی از من عاشق،سحر گرفت

نفرین به ضربه ای که نماز مرا شکست
رویم ز ضرب دست یهودی اثر گرفت

پاره شده عبا به تنم بسکه با شتاب
این تازیانه حلقه به دور کمر گرفت

جا خورده دنده ام به گمانم که پهلویم
چون پهلوی مدینه به تیزی در گرفت

فهمیده بود غیرت ما روی مادر است
با حرف بد قرار مرا بیشتر گرفت

دانستم از چه کودک جامانده حسین
وقت فرار دست خودش روی سر گرفت

در شام دختری که خودش ضربه خورده بود
دامن برای روی کبود پدر گرفت

هر چه شد عاقبت سرم از تن جدا نشد
تشییع پیکرم به زیر دست پا نشد

تیزی نیزه ای نرسیده به حنجرم
سیلی نخورده دختر من در برابرم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
← نعمتی →

نظرات  (۵)

سلام دم شما گرم و خدا قوت
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ مصطفی خوشنود
ای والله آقای نعمتی بزرگوار
خدا بحق موسی ابن جعفر ع عاقبت بخیرت کنه
دلمو زیر و رو کرد...
یاالله
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ غریب عشیره زهرا
سلام
با چند بیت جدید بسیار زیبا از استاد عزیز علی اکبر لطیفیان در باب مدح مولا حضرت امیردر خدمت شما هستم..

سر مرا به دوتا تکه سنگ بند نکن
نجف برای من و کعبه هم برای همه...

منتظریم
یا حق
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ محمد علی حیدری
با سلام وادب
شب میلاد امام حسین ع.وحضرت عباس ع سخنران:حاج اقاغروی مداحان:حاج مرتضی طاهری.حاج جواد تلطفی .حاج حمید نیکدل .حاج امین مقدم.نیرو هوایی خ شورا ازساعت 20/30هیئت محبان الحسین
.بعضی ازکلیپهای مراسمات ذاکر الحسین جواد تلطفی رو ر تار نما قرار دادم اگه دوست داشتید.منتظرتون می مونیم . سه شنبه ها در هیئت محبان الحسین ع(تهران خ سی متری نیرو هوایی.خ شورا ) با سخنرانی حاج داوود فقیهی ونوای ذاکر الحسین جواد تلطفی
http://talatofi.blogfa.com/
j. talatofi@gmail.com
اگه قبلا لینک مون کردید بسیار سپاس گزاریم
اگه هم تاحالا لینکمون نکردید می تونیم در خدمتتون باشیم .با افتخار
خاک پای حسینیان . محمد علی حیدری.
سلام خسته نباشید
با سبک سرود به مناسبت عید مبعث به روزم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی