← یا امام حسن→

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ

زمینه امام موسی کاظم(ع)

من غریب کاظمینم-شانه غم تکیه گاهم

گشته در این شهر غربت-کنجه زندان قتلگاهم

(جان گشته بر لب-خلصنی یارب)

چشم عالم خون بگرید-برمن و احوال زارم

زیره دسته این یهودی-یک نفر یاور ندارم

(با غم اجینم-نقشه زمینم)

نوره چشم را گرفته-ضربه سنگینه سیلی

همچو مادر ضربه دشمن-صورتم را کرده نیلی

(زیر کتک ها-افتادم ازپا)

همچنان زینب(س) خدایا-من گرفتار بلایم

زیر ضربه ها خدایا-شد شکسته ساقه پایم

(غعر سجونم-غرقه بخونم)

تازیانه پاره کرده-در تنم پیراهنه من

بر فراز تخته پاره-گشته تشعیع تنه من

(شد غم نصیبم-زار و غریبم)



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

زمینه امام موسی کاظم(ع)

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ

من غریب کاظمینم-شانه غم تکیه گاهم

گشته در این شهر غربت-کنجه زندان قتلگاهم

(جان گشته بر لب-خلصنی یارب)

چشم عالم خون بگرید-برمن و احوال زارم

زیره دسته این یهودی-یک نفر یاور ندارم

(با غم اجینم-نقشه زمینم)

نوره چشم را گرفته-ضربه سنگینه سیلی

همچو مادر ضربه دشمن-صورتم را کرده نیلی

(زیر کتک ها-افتادم ازپا)

همچنان زینب(س) خدایا-من گرفتار بلایم

زیر ضربه ها خدایا-شد شکسته ساقه پایم

(غعر سجونم-غرقه بخونم)

تازیانه پاره کرده-در تنم پیراهنه من

بر فراز تخته پاره-گشته تشعیع تنه من

(شد غم نصیبم-زار و غریبم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
← نعمتی →

نظرات  (۲)

چرا اینقدر سبک هارو دیر میذارید؟؟!!
سلام
سبکش کو؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی