← یا امام حسن→

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

زمینه حضرت ام البنین(س)

من...٬خانه داره ولایتم٬سفره داره کرامتم٬بی قراره زیارتم

وای وای قرصه قمر ندارم

وای وای دیگر پسر ندارم

من...٬روضه خوان مدینه ام٬صاحب سوزه سینه ام٬چون خجل از سکینه ام

وای وای گریان کنم نظاره

وای وای برمشکه پاره پاره

آه...٬زینبم(س)گفته دل غمین٬که چگونه زصدرزین٬خورده عباس(ع)من زمین

وای وای من اُم بی بنینم

وای وای عمری زارو حزینم

آه...٬گفته باشور و زمزمه٬سجده گاهت به علقمه٬بوده دامان فاطمه(س)

وای وای کردی تو رو سپیدم

وای وای من مادره شهیدم

آه...٬در غم قامتی رشید٬گیسوانم شده سفید٬قامتم این عذا خمید

وای وای باور نمی کنم من

وای وای فرق و عمود و آهن

.::برای دانلود سبک کلیک کنید::.



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

زمینه حضرت ام البنین(س)

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

من...٬خانه داره ولایتم٬سفره داره کرامتم٬بی قراره زیارتم

وای وای قرصه قمر ندارم

وای وای دیگر پسر ندارم

من...٬روضه خوان مدینه ام٬صاحب سوزه سینه ام٬چون خجل از سکینه ام

وای وای گریان کنم نظاره

وای وای برمشکه پاره پاره

آه...٬زینبم(س)گفته دل غمین٬که چگونه زصدرزین٬خورده عباس(ع)من زمین

وای وای من اُم بی بنینم

وای وای عمری زارو حزینم

آه...٬گفته باشور و زمزمه٬سجده گاهت به علقمه٬بوده دامان فاطمه(س)

وای وای کردی تو رو سپیدم

وای وای من مادره شهیدم

آه...٬در غم قامتی رشید٬گیسوانم شده سفید٬قامتم این عذا خمید

وای وای باور نمی کنم من

وای وای فرق و عمود و آهن

.::برای دانلود سبک کلیک کنید::.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
← نعمتی →

نظرات  (۶)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ ﻛﻠﺐ ﻣﻮﻻ
ﺳﻼﻡ ﺣﺎﻻ ﺷﺪ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﻜﻨﻪ ﺳﺒﻜﺎﺭﻭ ﮔﺬاﺷﺘﻲ اﺟﺮت ﺑﺎ ﻣﻮﻻ.ﻣﻦ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺷﻬﺎﺩﺗﺎ و ﻣﻨﺎﺳﺒﺘﻬﺎ اﺯ اﺷﻌﺎﺭﺗﻮﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﮔﺮ ﺳﻼﺡ ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﺳﺮﻭﺩ ﻫﻢ ﺑﺰاﺭﻳﺪ ﻭﻻﺩﺕ ﺑﻲ ﺑﻲ ﻧﺰﺩﻳﻜﻪ.ﺑﺎﺯﻡ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ.ﻋﻠﻲ ﻣﺪﺩ.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ ﻛﻠﺐ ﻣﻮﻻ
ﺳﻼﻡ ﺩﻡ ﺷﻤﺎ ﮔﺮﻡ ﺷﻌﺮاﻭ ﺳﺒﻜﺎﺗﻮﻥ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﻓﻘﻄ ﻣﺮﺣﻤﺖ ﻛﻨﻴﺪ ﺳﺒﻜﺸﻢ ﺑﺰاﺭﻳﺪ ﭼﻮﻥ ﻭاﺳﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺒﻚ ﻣﺸﻜﻠﻪ.ﻳﺎﻋﻠﻲ.اﮔﻪ ﺑﺮاﻱ ﻭﻻﺩﺗﻬﺎﻡ ﺳﺮﻭﺩ ﺑﺰاﺭﻳﺪ ﻋﺎﻟﻴﻪ.
سلام
شما چرا نصفه نیمه کار می کنید
فایل صوتی این سبک ها کجاست؟۰باسلام امروزمشکل حل میشود یاعلی
با سلام و عرض خداقوت ؛
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید . موفق باشید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
هم وطن سلام

بعضی اوقات شده است که کنارهای کارهایتان در دنیای مجازی میخواهید تفریح دیگری داشته باشید، که هم بازی کنید و هم به ایران در دنیای مجازی کمک کنید

من امروز به شما بازی ای - سیم را با بیش از 15000 بازیکن از بیش از پنجاه کشور دنیا معرفی میکنم

که در این بازی ایران هم یکی از کشورهای قدرتمند دنیا است

شما میتوانید به عنوان یک شهروند ایران مجازی تجربه روزنامه نگاری، کارخانه داری، نمایندگی مجلس، ریاست جمهوری و ... را داشته باشید و لذت ببرید

برای این بازی از 5 دقیقه تا ساعت ها میتوانید وقت بگزارید

جهت عضویت از لینک زیر میتوانید استفاده کنید که پس از عضویت و رسیدن شما به لول 7 ، باعث میشود 2 طلای بیشتر دریافت کنید
http://secura.e-sim.org/lan.2069

ضمنا در صورتیکه سئوالی داشتید من در خدمتم
با تشکر از اینکه وقت گذاشتید، مهرداد
سلام فدات وب خوبی داری یه سر هم به من بزن مر 30

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی