← یا امام حسن→

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ

فاطمیه


سر چشمه ی غم های عالم فاطمیه است

غوغا شده در عرش اعظم، فاطمیه است

زهرای مرضیه اگر «ام الحسین» است

پس ریشه ی ماه محرم فاطمیه است



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

فاطمیه

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ


سر چشمه ی غم های عالم فاطمیه است

غوغا شده در عرش اعظم، فاطمیه است

زهرای مرضیه اگر «ام الحسین» است

پس ریشه ی ماه محرم فاطمیه است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
← نعمتی →

نظرات  (۵)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ من غلام قمرم
سلام و عرض ارادت
عزاداری هایتان مورد تایید آقا امام زمان(عج)باشد انشاالله.
با چند شعر جانسوز به روزم
روز و شب درد کشیدی بدنت خوب نشد
تا سحر آب شدی زخم تنت خوب نشد
لاله های به روی پیرهنت خوب نشد
جگرت سوخت ولی سوختنت خوب نشد

آینه بودی و یکباره ترک خوردی تو
من بمیرم سر من بود کتک خوردی تو
یاعلی مدد
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ حسین قربانچه
سلام علیکم...تب می وبلاگ شعر و مدایح اهل بیت..منتظر قدومتان هستم.....
www.tabemey.blogfa.com
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ من غلام قمرم
سلام و خداقوت
با یک مخمس از جناب آقای سهرابی:
چیست این پیرهن مردانه
که بر آن گریه کنی طفلانه
زینبم سوخت چنان پروانه
از حسین است غم این خانه
شیوه ی دوختنت معلوم است

یک غزل از جناب آقای لطیفیان:
کار تنش زیاد ولی وقت من کم است
یک شب برای شست و شوی این بدن کم است
بانوی من نهیف نبود ، اینچنین نبود
وقتی نگاه میکنمش ظاهراً کم است........

ویک غزل از جناب آقای لطفی:
گمان کنم دگر این دردها دوا نشوند
و کودکان تو با شادی آشنا نشوند
اگر قرار به رفتن شده دعایی کن
که نیمه های شب از بین خواب پا نشوند.......

وچند شعر دیگر به روزم.
یاعلی مدد
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ من غلام قمرم
سلام و خداقوت
با یک مخمس از جناب آقای سهرابی:
چیست این پیرهن مردانه
که بر آن گریه کنی طفلانه
زینبم سوخت چنان پروانه
از حسین است غم این خانه
شیوه ی دوختنت معلوم است

یک غزل از جناب آقای لطیفیان:
کار تنش زیاد ولی وقت من کم است
یک شب برای شست و شوی این بدن کم است
بانوی من نهیف نبود ، اینچنین نبود
وقتی نگاه میکنمش ظاهراً کم است........

ویک غزل از جناب آقای لطفی:
گمان کنم دگر این دردها دوا نشوند
و کودکان تو با شادی آشنا نشوند
اگر قرار به رفتن شده دعایی کن
که نیمه های شب از بین خواب پا نشوند.......

وچند شعر دیگر به روزم.
یاعلی مدد
سلام
به جای ریشه مادر استفاده می کردید بهتر بود فکر کنم.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی