← یا امام حسن→

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

نوحه های آخرصفر

حضرت رسول

التماست می کنم ای مهربانم

دیده واکن بنگر این اشک روانم

ای پدرجان کن دعا که بی تو من زنده نمانم

آه..تکیه گاه ما تو هستی ، از چه بابا دیده بستی ، ای پدرجان

آه..بعد تو ای نازنینم ، روزگار خوش نبینم ، ای پدرجان

بعد تو حیدر تنهاست   ابتا  ابتا

روز عزای زهراست  ابتا  ابتا

.

فاطمه جان آمده وقت عزایت

شرح غمها را بگویم من برایت

روزی آید بشنوم از پشت این در ناله هایت

آه..دست حیدر را ببندند ، بر زمین خورده بخندند ، فاطمه جان

آه..چادرت آتش بگیرد ، پیکرت آتش بگیرد ، فاطمه جان

بعد تو حیدر تنهاست  ابتا ابتا

روز عزای زهراست  ابتا ابتا

.

نیمه های شب تو ساروق بسته وا کن

یک کفن از بین آنها تو سوا کن

فکری آخر بر حسین و ماجرای کربلا کن

آه..روزی از آوا بیفتد ، زیر دست و پا بیفتد ، واحسینا

آه..می شود غارت تن او ، پیکر و پیراهن و ، واحسینا

بعد تو حیدر تنهاست ابتا ابتا

روز عزای زهراست ابتا ابتا

.

دودمه

آسمان خون گریه کن امشب که زهرا مضطر است........ماتم پیغمبر است

پیکر بی جان او بر شانه های حیدر است.......ماتم پیغمبر است

.........................................................................................................................................

امام حسن

الوداع ای شهر غربت ای مدینه

این منم من در غریبی بی قرینه

قاتل من عاقبت شد ماجرای زخم سینه

آه..من که آقای بهشتم ، شد غریبی سرنوشتم ، وامصیبت

آه..راحت از غمها شدم من ، زائر زهراشدم من ، وامصیبت

چشم کبودم بستم واویلا واویلا

مهمان مادر هستم واویلا واویلا

.

اشهدم را در میان کوچه خواندم

مادرم را تا به خانه می کشاندم

دیده گریان خاک روی چادرش را می تکاندم

آه..مادرم یک دفعه افتاد ، پیش خود گفتم که جان داد ،وامصیبت

آه..پیش من با چشم خونبار ، صورتش خورده به دیوار ، وامصیبت

چشم کبودم بستم  واویلا واویلا

مهمان مادر هستم  واویلا واویلا

.

خواهرمن گریه کم کن در کنارم

می نماید ناله هایت بی قرارم

همچو بابا من توان دیدن اشکت ندارم

آه..کربلایی می شوی تو ، تا کجاها می روی تو ،زینب من

آه..مقصدت شام خراب است ، گوشه بزم شراب است ، زینب من

چشم کبودم بستم   واویلا واویلا

مهمان مادر هستم  واویلا واویلا

.

دودمه

تو کریم ابن کریمی حسنی آقایی......لک لبیک حسن

تو بزرگ همه اولاد بنی الزهرایی.......لک لبیک حسن

.........................................................................................................................................

امام رضا

ای رئوف آل طه یابن زهرا

بر عزایت گریه کرده آسمانها

در میان حجره دارد ناله های تو تماشا

آه..بر زمین صورت نهادی ، دیده بر راه جوادی ، ای رضاجان

آه..بس که تو زهرا صفاتی ، ناله ات عجل وفاتی ، ای رضاجان

هر دیده گریان گشته  واویلا واویلا

زهرا پریشان گشته  واویلا واویلا

.

روی خاک حجره صورت می گذاری

سینه عریان تشنه کام و بی قراری

تو ولی بر روی سینه یک مزاحم هم نداری

آه..پنجه بر مویت نخورده ، ضربه پهلویت نخورده ، ای رضاجان

آه..بر زمین پا می کشیدی ، ضربه خنجر ندیدی ، ای رضاجان

.

دودمه

همه دانند که ایران سر و سامان دارد  یا علی موسی الرضا

تکیه بر پرچم سلطان خراسان دارد یا علی موسی الرضا


دانلود سبک 




نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه های آخرصفر

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

حضرت رسول

التماست می کنم ای مهربانم

دیده واکن بنگر این اشک روانم

ای پدرجان کن دعا که بی تو من زنده نمانم

آه..تکیه گاه ما تو هستی ، از چه بابا دیده بستی ، ای پدرجان

آه..بعد تو ای نازنینم ، روزگار خوش نبینم ، ای پدرجان

بعد تو حیدر تنهاست   ابتا  ابتا

روز عزای زهراست  ابتا  ابتا

.

فاطمه جان آمده وقت عزایت

شرح غمها را بگویم من برایت

روزی آید بشنوم از پشت این در ناله هایت

آه..دست حیدر را ببندند ، بر زمین خورده بخندند ، فاطمه جان

آه..چادرت آتش بگیرد ، پیکرت آتش بگیرد ، فاطمه جان

بعد تو حیدر تنهاست  ابتا ابتا

روز عزای زهراست  ابتا ابتا

.

نیمه های شب تو ساروق بسته وا کن

یک کفن از بین آنها تو سوا کن

فکری آخر بر حسین و ماجرای کربلا کن

آه..روزی از آوا بیفتد ، زیر دست و پا بیفتد ، واحسینا

آه..می شود غارت تن او ، پیکر و پیراهن و ، واحسینا

بعد تو حیدر تنهاست ابتا ابتا

روز عزای زهراست ابتا ابتا

.

دودمه

آسمان خون گریه کن امشب که زهرا مضطر است........ماتم پیغمبر است

پیکر بی جان او بر شانه های حیدر است.......ماتم پیغمبر است

.........................................................................................................................................

امام حسن

الوداع ای شهر غربت ای مدینه

این منم من در غریبی بی قرینه

قاتل من عاقبت شد ماجرای زخم سینه

آه..من که آقای بهشتم ، شد غریبی سرنوشتم ، وامصیبت

آه..راحت از غمها شدم من ، زائر زهراشدم من ، وامصیبت

چشم کبودم بستم واویلا واویلا

مهمان مادر هستم واویلا واویلا

.

اشهدم را در میان کوچه خواندم

مادرم را تا به خانه می کشاندم

دیده گریان خاک روی چادرش را می تکاندم

آه..مادرم یک دفعه افتاد ، پیش خود گفتم که جان داد ،وامصیبت

آه..پیش من با چشم خونبار ، صورتش خورده به دیوار ، وامصیبت

چشم کبودم بستم  واویلا واویلا

مهمان مادر هستم  واویلا واویلا

.

خواهرمن گریه کم کن در کنارم

می نماید ناله هایت بی قرارم

همچو بابا من توان دیدن اشکت ندارم

آه..کربلایی می شوی تو ، تا کجاها می روی تو ،زینب من

آه..مقصدت شام خراب است ، گوشه بزم شراب است ، زینب من

چشم کبودم بستم   واویلا واویلا

مهمان مادر هستم  واویلا واویلا

.

دودمه

تو کریم ابن کریمی حسنی آقایی......لک لبیک حسن

تو بزرگ همه اولاد بنی الزهرایی.......لک لبیک حسن

.........................................................................................................................................

امام رضا

ای رئوف آل طه یابن زهرا

بر عزایت گریه کرده آسمانها

در میان حجره دارد ناله های تو تماشا

آه..بر زمین صورت نهادی ، دیده بر راه جوادی ، ای رضاجان

آه..بس که تو زهرا صفاتی ، ناله ات عجل وفاتی ، ای رضاجان

هر دیده گریان گشته  واویلا واویلا

زهرا پریشان گشته  واویلا واویلا

.

روی خاک حجره صورت می گذاری

سینه عریان تشنه کام و بی قراری

تو ولی بر روی سینه یک مزاحم هم نداری

آه..پنجه بر مویت نخورده ، ضربه پهلویت نخورده ، ای رضاجان

آه..بر زمین پا می کشیدی ، ضربه خنجر ندیدی ، ای رضاجان

.

دودمه

همه دانند که ایران سر و سامان دارد  یا علی موسی الرضا

تکیه بر پرچم سلطان خراسان دارد یا علی موسی الرضا


دانلود سبک 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
← نعمتی →

نظرات  (۶)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ لاله های سرخ زینبی(س
با سلام نمونه صوت یا سبک مداحی ها را بذارید ممنون تریم
به من هم سر بزن یا محمد(ص)
خدا خیرتون بده سبک هاشو کی میذارید؟باسلام درادامه مطلب نوحه های محرم سبک موجوداست قابل دانلودکردن یاعلی
سلام قربونت برم . سبکش کو؟ ادامه مطلب نداره که گفتی اونجا هست......
سلام. با احترام به پایگاه اشعار ایینی اقای علی رضا خاکساری دعوتید. التماس دعا
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ سجاد قاسمی
سلام
کاش میشد برای حاج حسین آقا یه سایت مشتی ردیف میکردید.حیفه آخه.تو فکرش باشید.مجالس ضبط که میشه دیگه فکر نکنم قرار دادنش رو سایت زیاد کار ببره.صحبت کنید ببینید میشه؟
اینو نه من بلکه خیلی ها دوست دارن که نواهارو از سایت دانلود کنن و استفاده کنن
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ خادم اهل بیت علیهم السلام
باعرض سلام و ادب و احترام خدمت شما سرور گرامی.وبلاگ وزینی دارید.چنانچه تمایل به تبادل لینک
یا لوگو دارید زحمت کشیده و نام ما را تحت عنوان(جامع ترین گالری عکسهای مذهبی و اسلامی) لینک نمائید با آدرس
http://www.photo44religious.blogfa.com
و بفرمائید با چه نامی لینک شما برقرار گردد.موفق باشید . بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی