← یا امام حسن→

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

نوحه شب پنجم ( حضرت عبدالله علیه السلام )

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


رها کن دستم عمه جانم – ببوسم پایت مهربانم

از آن می ترسم جا بمانم –  ( واویلا )

یتیمم قلبم را مسوزان – علی اصغر هم رفته میدان

فقط من ماندم دیده گریان ( واویلا )

واویلا –  عمویم شده بی کس و بی یاور

زده حلقه گرد عمویم لشگر – مزن عمه بر سر

من از تبار شاه مدینه ام

عقده ی کوچه مانده به سینه ام

ز خیمه آیم ای بی قرینه ام

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

به بالای تل قد کشیدم – صدای آهت را شنیدم  

ز خیمه تا مقتل دویدم ( عمو جان )

مسیر گودالت شلوغ است – دگر چشمانم بی فروغ است

که گفته این روضه دروغ است ( عمو جان )

واویلا – چرا گیسویت دست این و آن است

به زیر لگد آیه ی قرآن است – ز تن خون روان است

زسینه آه هل من معین مکش

میان مقتل آهی حزین مکش

محاسنت را روی زمین مکش

 (( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

به خنده آمد نیزه داری – صدا زد به به چه شکاری

به حنجر زد یک زخم کاری ( واویلا )

پر از خون شد ناگه دهانت – مچرخان دور لب زبانت

دهد با پا دشمن تکانت ( واویلا )

واویلا – ضریح تنت زیر پای دشمن

به دندان گرگان نخ پیراهن – تن تو ، تن من

تن تو من با نیزه شد جدا

چه صحنه ای شد در زیر دست و پا

رسیده وقت بازی نیزه ها

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه شب پنجم ( حضرت عبدالله علیه السلام )

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


رها کن دستم عمه جانم – ببوسم پایت مهربانم

از آن می ترسم جا بمانم –  ( واویلا )

یتیمم قلبم را مسوزان – علی اصغر هم رفته میدان

فقط من ماندم دیده گریان ( واویلا )

واویلا –  عمویم شده بی کس و بی یاور

زده حلقه گرد عمویم لشگر – مزن عمه بر سر

من از تبار شاه مدینه ام

عقده ی کوچه مانده به سینه ام

ز خیمه آیم ای بی قرینه ام

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

 

به بالای تل قد کشیدم – صدای آهت را شنیدم  

ز خیمه تا مقتل دویدم ( عمو جان )

مسیر گودالت شلوغ است – دگر چشمانم بی فروغ است

که گفته این روضه دروغ است ( عمو جان )

واویلا – چرا گیسویت دست این و آن است

به زیر لگد آیه ی قرآن است – ز تن خون روان است

زسینه آه هل من معین مکش

میان مقتل آهی حزین مکش

محاسنت را روی زمین مکش

 (( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

به خنده آمد نیزه داری – صدا زد به به چه شکاری

به حنجر زد یک زخم کاری ( واویلا )

پر از خون شد ناگه دهانت – مچرخان دور لب زبانت

دهد با پا دشمن تکانت ( واویلا )

واویلا – ضریح تنت زیر پای دشمن

به دندان گرگان نخ پیراهن – تن تو ، تن من

تن تو من با نیزه شد جدا

چه صحنه ای شد در زیر دست و پا

رسیده وقت بازی نیزه ها

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
← نعمتی →

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی