← یا امام حسن→

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

نوحه شب دوم ( ورودیه کربلا )

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


 قرار قلب بیقرارم – برادر جان دلشوره دارم

کسی را غیر از تو ندارم –  ( حسین جان )

از آن ترسم ای نازنینم – در این صحرا داغت ببینم

پریشان حال و دلغمینم ( حسین جان )

یا اخا –  بیا و مزن خیمه در این صحرا

رسد بوی هجران ز خاک اینجا – تو را جان زهرا

مکن تو بازی با جان خواهرت

رسد بگوشم آوای مادرت

بگو چه سازد این یار مضطرت

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

گرفته بوی غم صدایم – بگو از این صحرا برایم

به درد غربت آشنایم ( حسین جان )

تو که مظلوم کربلایی – بگو روزی که سرجدایی

مگر در زیر دست و پایی ( حسین جان )

واویلا – شود صید تیر و سنان حنجرها

رود بر سر نیزه یک یک سرها – چه سازم من آنجا

همینکه وارد در کربلا شدم

دل نگران این ماجرا شدم

چگونه بینم از تو جدا شدم

 (( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

بیا ای خواهر گریه کم کن – به جان مادر گریه کم کن

از این پس دیگر گریه کم کن ( واویلا )

پیاده شو از محمل اینجا – رکاب تو زانوی سقا

نما این صحرا را تماشا ( واویلا )

واویلا – به دور تو حلقه زده محرمها

ندیده کسی سایه ات را حتی – بگویم ز غمها

امان ز وقت بوسیدن گلو

شود تن من یکباره زیر و رو

به چادر تو پا می نهد عدو

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))  




نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه شب دوم ( ورودیه کربلا )

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

.:جهت دانلود سبک کلیک فرمایید:.


 قرار قلب بیقرارم – برادر جان دلشوره دارم

کسی را غیر از تو ندارم –  ( حسین جان )

از آن ترسم ای نازنینم – در این صحرا داغت ببینم

پریشان حال و دلغمینم ( حسین جان )

یا اخا –  بیا و مزن خیمه در این صحرا

رسد بوی هجران ز خاک اینجا – تو را جان زهرا

مکن تو بازی با جان خواهرت

رسد بگوشم آوای مادرت

بگو چه سازد این یار مضطرت

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

گرفته بوی غم صدایم – بگو از این صحرا برایم

به درد غربت آشنایم ( حسین جان )

تو که مظلوم کربلایی – بگو روزی که سرجدایی

مگر در زیر دست و پایی ( حسین جان )

واویلا – شود صید تیر و سنان حنجرها

رود بر سر نیزه یک یک سرها – چه سازم من آنجا

همینکه وارد در کربلا شدم

دل نگران این ماجرا شدم

چگونه بینم از تو جدا شدم

 (( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))

بیا ای خواهر گریه کم کن – به جان مادر گریه کم کن

از این پس دیگر گریه کم کن ( واویلا )

پیاده شو از محمل اینجا – رکاب تو زانوی سقا

نما این صحرا را تماشا ( واویلا )

واویلا – به دور تو حلقه زده محرمها

ندیده کسی سایه ات را حتی – بگویم ز غمها

امان ز وقت بوسیدن گلو

شود تن من یکباره زیر و رو

به چادر تو پا می نهد عدو

(( یابن الزهرا مظلوم کربلا ))  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
← نعمتی →

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی