← یا امام حسن→

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ق.ظ

نوحه های 11شب اول محرم 1392

بسم الله

قاسم نعمتی

برای استفاده از اشعار محرم از فهرست زیر استفاده نمایید...

ابتدا از فهرست زیر، از میان یکی از(زمینه‌های رنگی) انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

نوحه شب اول ( مسلم ابن عقیل علیه السلام) 

نوحه شب دوم ( ورودیه کربلا )

نوحه شب سوم ( رقیه علیها سلام )

نو حه شب چهارم ( دو طفلان حضرت زینب علیها سلام (

نوحه شب پنجم ( حضرت عبدالله علیه السلام (

نوحه شب ششم (حضرت قاسم علیه السلام )

نوحه شب هفتم ( حضرت علی اصغر علیه السلام (

نوحه شب هشتم ( حضرت علی اکبر علیه السلام (

نوحه شب نهم ( شب تاسوعا )

نوحه شب دهم ( شب عاشورا (

نوحه دروازه کوفه



نوشته شده توسط ← نعمتی →
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
← یا امام حسن→

اینجا صاحب خانه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است
......................................
روز محشربنویسیدبه پیشانی ما لک لبیک حسن ؛
ذکرسربند مسلمانی ایرانی ما لک لبیک حسن
......................................
ممنونم از عطای کریمانه حسن
این رو سیاه را سگ کویش حساب کرد

مهمان به سر خوان نعیمم
همسایه سیدالکریمم
ghasem.ni@gmail.com
قاسم نعمتی

نوحه های 11شب اول محرم 1392

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۷
← نعمتی →

نظرات  (۱۱)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ داود احمدی
سلام استاد نعمتی
خواستم بپرسم سبک اشعار رو هم قرار میدید؟

پاسخ:
پاسخ:
باعرض سلام بله انشاالله تاپایان هفته انجام میشه یاعلی
سلام داداش راضیم ازت. سراغ مارو ک نمیگیری البت میدونم سرت شلوغه این ایام کوچیکت صادق
سلام برادر خدا اجرتون بده
اخوی سبکها رو چطور باید بگیریم
سلام
دیریست ک طبع غزلم خشکیده
در کنج دلم درد ودلم پوسیده
دیریست ک از دیر مغان فاصله دارم
از دست خدا و دل تنگم گله دارم
در کنج دل خلوت من جای کسی بود
در این طرف خلوت دل هم نفسی بود
دیریست ک از چشم,دلم افتاده
از بس ک نوای بی کسی سر داده
دیریست ک من خانه ب دوش روزگارم
از دست غم و نرگس مستش نگرانم
آه از ان روزی ک من بی کس شدم
در خراب اباد دلواپس شدم
من غریب روزگارم در نگاهت گم شدم
...
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
السلام علیک یا ابا عبدالله ...

***
سلام علیکم
خدا قوت
بنویسید حسین و بسرائید حسن
بس که مجذوب همند این دوبرادر بخدا
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ خائم الحسن
سلام آقای نعمتی
خدا خیرت بده بااین اشعار و سبک های زیبا
پارسال شب اول وقتی حاج حسین آقا سبک نوحه رو شروع کردن ، مطمعن بودم این سبک زیبا و دلنشین برای شماست

خدا بهتون سلامتی بده


جانم حسن
سلام.با یک سبک زمینه برای پنج شب اول ماه محرم به روزیم.التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
سلام اخوی چش مایی خدا خیرت بده سبکها را هم قرار بده استفاده کنیم دمت گرم.
سلام آقا قاسم دم شما گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی